Milieubewust

Bij KarTom streven we ernaar om op een milieubewuste manier afval te verwijderen. Wij sorteren al het afval netjes bij de stort/milieustraat zodat het weer hergebruikt kan worden.

Klantgericht

Onze klanten staan bij ons centraal. Wij luisteren naar uw wensen en behoeften en bieden op maat gemaakte oplossingen voor uw afvalverwijdering, zodat zowel u, de klant en de keuken-monteur tevreden zijn over onze service.

Het afval moet gescheiden worden achtergelaten door de monteur

Netjes achterlaten

Het is de bedoeling dat het afval gescheiden achter blijft zodat het geen afvalberg is bij de klant en wij het netjes op kunnen halen om het te kunnen laten recyclen.

Geen afvalberg

Het is niet de bedoeling dat het op één grote hoop wordt gegooid. Dit oogt niet netjes voor de klant en voor ons is het dan lastig om het gescheiden in te leveren.

Informatie

Wat voor afval kan ik bij KarTom laten verwijderen?

  • KarTom haalt al het afval op wat vrij komt met het monteren van de nieuwe keuken (plastic,hout,karton,piepschuim en dergelijke)

 

  • KarTom kan eventueel ook witgoed ophalen bij de klant (koelkasten,vaatwassers etc.)

 

  • KarTom kan in overleg en op prijsafspraak ook de oude keuken bij de klant ophalen als deze gedemonteerd is.

Wat zijn de kosten voor afvalverwijdering?

  • KarTom rekent een vast bedrag per klant, zodat u weet waar u aan toe bent.

 

  • KarTom rekent een andere prijs voor projecten, zodat u voordeliger uit bent.

 

  • Neem contact met ons op voor een vaste prijsafspraak.

Hoe snel kan mijn afval worden opgehaald?

  • We streven ernaar om het afval zo snel mogelijk op te halen. KarTom haalt het afval binnen 2 werkdagen op, maar meestal de volgende dag al. Dit wordt altijd in overleg gedaan met de klant.